Wszystkie produkty BLAU SYSTEMY OKIENNE są objęte gwarancją producenta.
Ile wynosi okres gwarancji?
Standardowo profile PCV i aluminium są objęte pięcioletnim okresem gwarancji. Gwarancja na całe elementy – okna i drzwi – wynosi trzy lata.
Jak wygląda postępowanie reklamacyjne?
Postępowanie reklamacyjne jest uruchamiane na pisemny wniosek klienta – zgłoszenie reklamacji. Każdą reklamację rozpatrujemy w okresie do 10 dni roboczych, licząc od dnia wpłynięcia zgłoszenia do biura BLAU SYSTEMY OKIENNE. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji wiąże się z bezpłatnym usunięciem wady lub zastąpieniem wadliwego produktu nowym.
Czy Stali Klienci oraz Partnerzy Biznesowi mogą liczyć na szybsze rozpatrywanie reklamacji?
W BLAU SYSTEMY OKIENNE wiemy jak ważne dla firm budowlanych i remontowo-budowlanych, a także firm zajmujących się sprzedażą i montażem okien oraz drzwi jest terminowa realizacja zleceń. Dlatego reklamacje Stałych Klientów oraz Partnerów Biznesowych rozpatrujemy od razu, starając się jak najszybciej usuwać ewentualne wady stwierdzone w naszej stolarce okiennej lub drzwiowej. Natomiast w przypadku niemożliwości usunięcia wady w możliwie jak najkrótszym terminie zastępujemy wadliwy produkt nowym.
W razie wszelkich pytań lub wątpliwości dotyczących warunków gwarancji serdecznie zapraszamy do kontaktu z przedstawicielem BLAU SYSTEMY OKIENNE.